ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر هفته واریز می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۱۰۶۹
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر هفته واریز می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۲)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری بگیران آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم و تأکید همیشگی رئیس‌جمهور محترم و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده از همه ظرفیت‌های در دسترس برای توسعه خدمت به مردم است و در سازمان تأمین‌اجتماعی از ابتدای این دولت، تحول در خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گرفته است و توسعه خدمات بخش درمان مستقیم را که درمان رایگان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان است، در صدر برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۱۳۳ پروژه عمرانی در کل کشور در حال اجرا داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، طرح‌های توسعه، ایجاد یا افزایش ظرفیت مراکز درمانی سازمان است. از سال ۱۴۰۰ بخش بزرگی از این پروژه‌ها افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده، بخشی کلنگ‌زنی شده و بخشی نیز در حال ساحت و اجرا است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: امسال برای ساخت و توسعه مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی، بالغ بر ۹۵۰۰ میلیارد تومان منابع ریالی پیش‌بینی کرده‌ایم که انشالله هزینه خواهد شد. این عدد در قبل از آغاز این دولت، حدود ۴ هزار میلیارد تومان بود و بر این اساس می‌توان گفت اعتبار اختصاص‌یافته به ساخت و توسعه مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در این دولت، بیش از دو برابر رشد کرده است.

موسوی در مورد پرداخت وام به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده، پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران آغاز و از طریق سامانه متمرکز و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز که واجد شرایط هستند، پرداخت می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->